søndag 17. januar 2010

Godt nytt år:p


bjørnen sover, bjørnen sover.....


kan du smile william??




lager mufins på farsdagen:)







jeppsann. er kjempeflink med å opptatere bloggen min ja;)
william har rukket å hatt bursdag da. hele 2 år:) hadde en kjempefin feiring helgen før bursagen hans. jeg hadde laget et skikkelig misslykka sjokoladekaketog og greier:) men feiringen ble knall!! men på selveste bursdagen han var han dårlig stakars. høy feber og ville bare sitte rolig/sove på sofaen. viste seg senere når vi tok med han til legen at det var lunge betennelse:(
julaften hadde vi samlet familien til kenneth hjemme hos oss. koselig med MASSE gaver. William var i himmelen. hadde knapt nok rukket å åpne den ene pakka før han gikk løs på den andre. gikk litt over styr. fikk roa han litt ned da. det var så mange pakker så på slutten gadd han ikke åpne pakkene en gang.. syntes egentlig det er trist at det skal frotse sånn i så mange gaver. blir liksom ikke noe glede ver gavene..vertfall william som har bursdag den 30 november også er det advebtskalender i hele førjula også kommer julaften med en haug med gaver igjen. blir liksom så mye!.. men men. var jo koslig forde da:)
Jeg hadde nyttårsaften hjemme hos oss for første gang, og jeg å si jeg lagde en knakende god kalkun!!!!:D
william hadde det helt topp, vi sente opp noen raketter for han ved 9 tiden. det var stas det ja:)
når ungene hadde lagt seg koste vi oss med et brettspill (konkeli monke) også tok vi kvelden rett etter rakettene var oppe. det var jo ektra stas for hu mor at Micael bestemte seg for å sove helt 9 dagen etter, og william måtte vi vekke kl kvart på 10 pga party pakke i bleia:))

william har blitt en reser på kravling da. er helt utrolig hvor mye han får med seg. her om dagen drev han og lekte og plutselig stoppet han opp pekte på gulvet og sa "mikkel har gulpa". det er ikke noe vi har lært han, men han har fått med at jeg og kenneth har snakket med hverandre.
også har vi fått ærfare at vi må være forsiktig med språkbruken vår. i går drek kennet å pusla med noe greier også var det noe han ikke fikk til "faen! faen, faen" hørte vi fra munnen hans:s

micael er blitt en reser på krabbing. reier seg opp på alt som det går ann å reise seg opp på:) han har smått begynt på ta noen små steg bortover stuebordet også :)
han kastet opp i natt også:( var litt ekkelt. vi satt og så på film også hører jeg plutselig mikki skriker skikkelig til, da løper jeg til soverommet og da står spruten ut av munnen hans. men det ble bare den ene gangen så kanskje det bare var at han hadde fått litt mye mat når han la seg eller noe..

jeg hadde min første hele barnefri helg på 8 mnd i helga da.. DEILIG!!!! var ute og spiste mat med Annfrid først også dro jeg til linda og kim stian som gutta drev å øvelespilte. det hele ente med at vi dro ut i RAKKESTAD og gutta tok et par låter. vi drakk gratis og greier så så jeg gikk på en rimelig god snurr!!var ikke hjemme før 6 om mårran:):)
begynt å slanke meg har jeg også., har tenk lenge at jeg skal bli hot mama til mikki sin bursdag, plutselig har jeg ikke så god til lenger:s tiden går jo så fort!! så nå skal jeg ned 15 kg til 8 mai. har gått ned hele 1.7 kg til nå. :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar