lørdag 10. oktober 2009

hei og hopp
ja nå har det vel gått et par uker siden jeg har skrevet noe. er ikke så veldig mye som har hent. Micael har endelig begyntog ta flaske ordenlig. jeg var i elverum en ike og tenkte jeg skulle prøve en billig flaske som mamma hadde hjemme. jaggu tok han den som bare det!!:D det passet egentlig veldig bra, får nå har han begynt og BITE med den ene hoggtanna si!! 2 ganger har han bitt hull i puppen!!:s er nok ikke lenge til han blir flaskebarn!!! jegtrodde william bet hardt jeg, det var før jeg fikk oppleve micael!!!

jeg har vert i elverum i nesten en uke da. kenneth var hjemme i høstferien for ågjøre lekser og ble jaget ut så han fikk husfred:p
hadde det veldig koselig i elverum. william og jon fredrik blir bare bedre og bedre kompiser. men det er bare når de begge er hos mamma og pappa. er de nede hos jon fredrik så vil jo william leke med de nye og spennende lekene til jon frdrik, der er jon frdrik skriks! de lekene er HANS! william er sånn han også når jon fredrik er her. skjønner jo det. deter jo lekene dems. det er dem som skal bestemme over de!!:)
uansett. de varmasse ute og leka.det gøyeste william driver med er vel vannkrana ute og selfølgelig og matepia med enog en matknupp:) micael var også med og lekte. han bare elsker og huske:):)




micael har vert litt småsyk da. litt hostigng og et tomm med snør mmmmm.. deilig!!:p


her om dagen baket jeg og william kake da. det var stas og få lovtil og grise hvor mye han ville!:D han var mere interesert i og spise den deigen enn og røre og blande:p
mens vi ventet på at kaka skulle bli hadde han en drikkepause hvor han fikk lov til og fylle og drikke selvved vasken. det var stas det!:) det var en eneste diger damm rund han etterpå:))
kaka ble ikke ferdig før det egentlig var kvelsmat så da ble detplutselig kake til kvelsmat. jaja. kan ikke være sunne hele tiden:p







jeg var ute på byen i går da.kjempekoselig. kom ogg hjen med limoasin faktisk! kenneth og kim stan dro frem gitaren og trommegereiene og begynte og klonke litt. hehe. så da har jeg opplevd det også:D
kjellaug og oddvart kom hjem til oss og tok guttene. det gikk kjempebra!:) micael sovnet og sov gjenom hele natten utenom da han skulle ha flaskemat! i dag tok de med seg micael hjem til seg selv i dag og skal ha han til i morgen!

så i dag er den første dagen/kvelden/natten uten micael og foreløbiggar det bra. ringte til kjellaug i stad. han hadde skreket litt og virket litt redd når han skulle sove for kvelden. men det er vel litt uvant for han stakkars.
gleder meg til han kommer hjem igjen i morgen jeg:)

i dag har jeg vert ungefri nestei hele dag! jeg har vert med lena marie og sett på lopper! kan ikke si det var noe morro og stå opp tidlig i dag men gikk veldigbra når jeg kommeg ut:) hun gjorde et kjempekupp på et spisebord 100 kr og dte var fint også!!:)etter det bro vi på borg og jeg fant kjempemasse fine klær. det har jeg ikke gjort siden jeg vet ikke når! og da er det typisk at man ikke har penger:( men kjøpte meg en tunika da:) kom ikke hjem før ved 5 tiden. deilig og hatt litt barnefri og kosa mag kjempe i dag! så nå er bønna i trøgstad, kenneth på spillejobb, william soversøtt i senga og jeg her:)

slenger med noen bilder til jeg:)




kosestund







kompisen til micael HOPP HOPP HOPP



"kose mikki"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar