mandag 22. februar 2010

Home alone!!

kaninen min;) var karneval i barnehagen:)
kenneth har reparert bilen;)


tingene jeg skal kvitte meg med:)





jepp. jeg er alene hjemme!!!:D:D:D. Gubben har dratt avgårde med Micael til en hytte med Ole Gjørgen og Notto. Og William er og besøker besteforeldre i Båstad!! deilig!! men litt vemodig også. william skal være borte helt til torsadg! da reiser antagelig jeg, william og lena marie etter på hytta og blir der til søndag:)

men uansett. i dag har jeg vært veeeldig efektiv. jeg har fått tatt en ordenlig husrengjørring med vegger og skap. har fått ryddet og kvittet meg med masse i kjøkkenskapene. tenkte jeg skulle gjøre en god gjerning og gi det til fretex eller noe;)

jeg holdt på i 5 timer og styra her i huset og enda mangler jeg soverommet våres, william sitt soverom og bade! jeg får ta i et tak i morgen også!:)
etter vaskinga tok jeg og Annfrid en tur til det store utland og glana og brukte penger vi abselutt ikke har også..:p
i morgen skal jeg på min 3 tuperware party på noen få uker:p tross alt, det er viktig og støtte venner;)
vi har endelig fått igjen bilen. dvs. kenneth måtte gjøre det selv. han byttet like så godt ut hele motoren. så nå etter et halvt år så har vi endelig fått igjen bilen våres!!!:D

også på onsdag blir det ost,kjeks og vin kveld med meg, annfrid,lena marie og kanskje inngunn! det blir koselig. lenge siden jeg har vært på en koselig samling med mage gode venner:D
blir ganske mye mindre daffing disse dagene enn planlagt men deilig å gjøre ting man ikke får gjort så mye med to barn i hælene.
jeg har forresten gått ned hele 5,7 kg nå!!:D var på hyttetur forige helg og etter den helga gikk jeg opp 2,5 kg. så denne uka har jeg jobbet med og gå ned de kg. var en overraskelse nå i dag når jeg veide meg at jeg faktisk hadde gått med mere enn forventet:D

1 kommentar:

  1. Så flott line.Det stemmer ... du får ikke gjort så mye med småttinger rundt deg. men det er bare en overgang, vips så er de store ,og du vil savne denne tiden, og kanskje gråte en liten skvett også.nei bare fortsett og ta deg tid med ungene og jeg skal si fra til pappa at vi skal hente masse ting som du skal kvitte deg med. da blir;n sååååå glad.

    SvarSlett