onsdag 23. september 2009

nybegynner ja:)











ja nå har jeg brått bestemt meg får å begynne å blogge litt. skjønner ikke så alt for mye av det, men kommer vel fort inn i det:)
la ut noen bilder av de to nydelige guttene mine og den kjekke gubben min:)
kan jo skrive litt hva som har hent i det siste, som ikke er så stort egentlig.
micael har fått sin første tann! så nå er det vel ikke så lenge til det er slutt på puppen! husker william var rå på å bite meg i puppen for og så se på reaksjonen min og le! håper han her styrer seg unna det da!
William har begynt i barnehagen og han stortrives! det er godt og ha han der. tror jeg hadde blitt tullet i hode hvis jeg skulle ha begge to hjemme hver dag!!:s
ellers har begge gutta mine blitt litt skralle da. snørrer og hoster. micael stakkars har problemer med og sove stakkars. skjønner jo ikke at han kan hoste opp slimet:( skjenner at jeg begynner å bli litt snørrete også. sikker noe william har tatt med seg fra barnehagen...det er det som er noe hert med barnehagen. drar med seg alt mulig av sykdommer hjem, men samtidig blir imunforsvaret sterkere da..:)
elles har kenneth begynt på skolen. og trives godt med det. han hadde matteprøve her om dagen og fikk en A!!! *stolt*
tja. med meg er detikke hent stort! gått ned en hel kg da:p






1 kommentar: